viernes, 14 de diciembre de 2007

LA GENT ESTÀ........"DESSAMORÀ"

Aquesta es la conclussió a la qual aplegarem eixa matinada, jo crec que hem de fer un exercici de entrega d'amor a la gent que volem, començant per la gent amb la qual convivim. Ja ho vaig dir al programa (EL vostre-nostre SAMBORI), cal dir-ho malgrat que ja vaja implicit amb el dia a dia, de debò que dir a la persona/es que estimes que l'estimes et deixa una satisfacció inmenssa, enkara que parega cursi o destrellatat, vinguent d'un xik tan dessiguidat com jo. Voldria que a aquells que feu lectura d'aquestes humils paraules, ho provareu, sino ho feu a sovint....
LA GENT ESTÀ DESSAMORÀ I ELS QUE NO REBEN EIXE AMOR ESTAN FARTS!!! o no, no ho se, però la qüestió es que s'ha de fer, s'ha de donar estima entre els que estimeu i fer-ho amés a diari. Es un exercici prou sa, es una pràctika satisfactòria, "ES UN DEBER PARA CON LOS DEMÁS", FEU-HO, DIGUEU T'ESTIME, DIGUEU ET VULL, DIGUEU TE QUIERO, CRIDUE-HO ALS 4 VENTS, AL MAR, A LA MONTANYA,A.................XE VA!!! JA HI HA PROU, NO?
bò, això es el que hi ha, i al qui no li agrade, que es menje un paquet de sucre "pandolssarlo" o un paquet de sal "pasalarlo".


AH!! no oblideu omplir si escau la casella corresponent de les enkestes.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Jo vaig a pillar la sal, Oskardo.

Susórdenes, gatepauer!!!

;)

Salut i república!!!