viernes, 23 de noviembre de 2007

DIVENDRES, MOLTES COSES TENDRES..

..d'entre altres el margalló, o qué? no sé ben bé que es el que passa al voltant de les eixides nocturnes de la gent...perque LA GENT ESTÀ FARTA, farta dels CA-PU-LLOS que pareix ser, es divertixen fent malbé arreu del que es troven pel carrer. Farta dels gili poles que no saben passar-ho bé sense fer maldats, i jo em faig la pregunta cada vegada que m'assome a la porta després de la jornada del SAMBORI: QUÉ CONY ESTÀ PASSANT AMB LA PENYA?? realment es perque no tenen amalgames sexuals?? no saben desfogar-se d' altra manera que no siga fer mal??. No sé si la gent està o no FARTA, però a mi ja me se'n unflen els ESKRUTELS, i quan veig el lamentable paronama que hi ha a la nostra finestra de Blasco Ibanyez a València, en dies festius (es a dir dimecres, dijous, divendres, i dissabte perque no estik, que sinooo)....em pregunte: QUE VOS PASSA VALENCIANS??
ALE, AHÍ HE DEIXAT ESTE COPROLITO-PROTESTA PER A QUE S'ENTERE LA RESTA(de la gent), del que hi ha per ací, ah després a vore si dik algo del programa de huí, que personalment i en conjunt i com diria Rosa Espiritual: a mi el programa de hoy ma gustao muchísimo, y direis, pero que está diciendo?.....y yo tampoco

1 comentario:

Anónimo dijo...

Oskar, com sempre, tens tota la raó del món. A mi també m'agradaría saber per qué la gent ja no s'ajunta a xarrar i passar una bona estona, per a qué?, si poden estar pegant-se o fent mal per ahí, quin atractiu té una bona conversa per a ells? això m'agradaría saber a mi,un bon soparet, unes copetes, unes rises..iwal si llegiren més tindríen alguna cosa de que parlar i obriríen les seves ments..
Kariokaloka, fan namber uan!!