lunes, 14 de enero de 2008

ASPANIOLES,........EL SAMBORI......NO ESTÀ MORT

Edu, Vanesa, Marta, Bruno, "lo maestre Ricardo", Dani, Jose Mª, Juanjo, Luis, Miguel Angel, Juanmi, Gominolo,Jose Francisco i Dani(a dia de huí dilluns matinada enkara estik degustant eixa empanada que em vaig agenciar divendres, xe!! mel de tomaka,jua jua,jua), i Pablo, si em deixe a algú que m'ho reklame, perque akestes persones samborianes, que ens visitaren divendres als estudis centrals de radionou, son el reflexe del que hem tingut al llarg d'akestos anys....

...(Ara comença un diàleg entre Oskikar i Oskardo)

Oskikar-xe pos son persones divertides, amb un sentit de l'humor especial, enkantadores tu!!
Oskardo- XE VAAA, XEEEE!!!
Oskikar-que si, que si!!
Oskardo-i Això com es?
Oskikar-Això es aixina.
Oskardo- i au?
Oskikar-que més vols?
Oskardo-doncs caragols amb fesols!!
Oskikar-va a ser que no tink preparada la OLLA.
Oskardo-doncs avissam kuan tingues algo per a menjar.
Oskikar-home jo ara lo que viene siendo menjar, menjar, m'estik menjat el kap!!
Oskardo-ah!! i ben bé que estàs menjan-te'l(o com collons(maketecollons) s'eskriga).
Oskikar-jo ja no puk més, i tu?
Oskardo-jo per mi, podria tirar-me tota una vida parlant amb tu.
Oskikar-home clar!! i jo.
Oskardo-POS!! aguanta l'animal del morro i arrivarrosi!!!
Oskikar-arrivaaaaant!!
Gil per part de mare- ENKARA NO HO TENIU BE O QUE??
Oskikar i Oskardo: TAS POLOKAAAAAA!!!!
Pellicer Pelli- Xe VA!! que esteu marejant al personal.
Oskikar-jo només volia dir lo de PUTAMARE que sont la gent que ha seguit el SAMBORI.
Oskardo-jo també
Pellicer Pelli-pos jo no vaig a ser menys.
Gil per part de mare- què voleu que vos diga jo?

( be al final han intervingut totes les meus personalitats, es queee maketecollons!! )

Paredarnau-Deixeume que akabe akest embolik que no està portan-nos a ningun llok, el que voliem dir es a banda del que ja han dit les meues altres personalitats, es expressar l'AGRATITUT MÀXIMA A:
RUTH MARTINEZ, per haver confiat en mi, i per ensenyar-me el que he aprés amb el sambori sota el seu "MANDO", JER DIREKTORR, as us pies!!
RAFA RODRIGUEZ(RON O'SULLIVAN o NUESTRO RON), que vaig a dir, Ruth ja va dir algo semblant el divendres, es una mente pensante-kreadora-total, i un tio collonut com a persona, kuan li has demanat la ma, ell ha oferit el bras i la cama, els eskrutels no perque ja sabeu que son sagrats per a ell.
RICHARDO GARCÍA(TO-TO-TO-TO-TO-TOP MAGAZINE), ja vaig coincidir a la època daurada del top magazine, insigne programa musical dels 90 a radio 9, jo començava a la radio i vaig començar a aprendre moltes coses de la radio ben feta i ara al sambori ens varem retrobar, i hem continuat fent grans coses,que grans moments!!
JOSEMA SOLER: també persona la qual he gaudit de les coincidències, i una d'elles va ser a un dels grans programes que també s'han parit a la ràdio públika: SI O SI a Si Radio.....que gran showman-aktor-desgavellat i dessiguidat, està poooolokaaa com diria peix, m'he rist moltíssim amb ell.
TONI PEIX: que voleu que vos diga, es un rebel amb caussa justifikada, es un punxador lingüístik, el que fika la "guindilla del pastel", diu el que prou gent no s'atreveix a dir però que realment pensa(tal qual l'ha descrit Amàlia Garrigós al primer programa de la nit de Lydia), TAS POLOKA!!! ES EL NOSTRE ESKANDI-NABO!
PEDRO GARCÍA, el tèknik que vaig relevar a banda de Tomàs R.. pedro també te un humor especial als seus muntatges samborians, els tankaments, eixe humor karakterístik del sambori i que tan bé va plasmar, un abras, amés també hem sihut pares qüasi alhora, bé ell per segona vegada.
i com no... La lokutora amb la qual enkara continue matinada darrere matinada:
MARIA MARTÍ, ENDRINA McMAJON, que vaig a dir d'ella, mira tu per on, ella també estagué embarkada al projekte de SI O SI, i ara ens hem amalgamat al SAMBORI des de que fou sambori 100% fins a akestes matinades on hem estat LO QUE ES TIR I ARROSSEGAMENT, cara a cara, ma a ma, això si les matinades que RON tenia libertá sesuá!! ens hem DIVERTIT i al mateix temps crec que hem DIVERTIT, a mogolló!! vamos lo que no está escrito en los culos, perdó, en los anales de la historia radiofórnika!je je je, es la meua PONZOÑOSA-RASTRERA(ella ja sap que con cariño se lo digo, jajajajajaja).


No m'oblide dels sustituts dels mandos de la nau samboriana: WILLY (liberadlo ya!!! i kuantes nit pobret, li he fet la l"lave") i Alejandro Gil (Lacio I el grande!!), que protokolitzant el poder resulta que estudiarem al mateix colegi: San Pedro Pascual de la ciutat de València.

AIXÍ KEDA DIT I REDIT, EL SAMBORI, SENYORES, SENYORS, ASPANIOLES, NO ESTÀ MORT, CONTINUARÀ ARRELAT A LES NOSTRES VIDES I EL SEU REKORD EL TINDREU A LA XARXA, http://www.samboribis.com/ i http://www.elsambori.com/

OSKIKAR OSKARDO PELLICER PELLI i GIL per part de mare i pare d'Arnau vos estima!!
podeu adreçar-vos a mi en paredarnau@hotmail.com
continuaré eskrivint el que pense o no!!
SOM I SEREM SAMBORI!!!


1 comentario:

Guaje dijo...

Molt ahiii oskar,oskikar peciller pelli, gil per parte de mare!! Ma que te collons aquest blog, arrivaaant a casa i em trove aquest diáleg tan genial i boig com tu. Van a ser oro tots els que hem participat al Sambori. Afortunadament per a nos, el pograma mai acava pq sempre está al nostre pensament, i el cor ens diu que tornará, no se sap quan pero que tornará..aixo segur ( i més despres d'haver escoltat el programa que el substituix...). Mentres s'amalgamarem i direm: ja falta menys per al retonnno. Jejej, Un fort abraç del vostre Guaje ( corderitoo). El sambori mai caminara asoles, MAI.